Wednesday 8 February 2012

2 αγαπημένα παλαιά Post



1 Νοεμβρίου 2011

Κλειδώνει άμεσα η επιστροφή στην δραχμή, μακρά και βαθειά ύφεση, κοινωνική αναταραχή κι ο Θεός βοηθός. Ευχαριστώ την γενιά του Πολυτεχνείου, τα κομματόσκυλα, τους κρατικοδίαιτους για το καλό που μου έμελαν στην καλύτερή μου ηλικία, να δουλεύω χωρίς αντίκρυσμα, και να ντρέπομαι για την μεγαλύτερη μου περηφάνια, το ότι είμαι Έλληνας. Στραφείτε στους γύρω σας, τους γνωρίζετε καλά όλα αυτά τα χρόνια, έκλεβαν την εφορία, έπερναν προμήθειες, εφοριακοί, δικηγόροι, γιατροί, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί κι ελεύθεροι επαγγελματίες. Κι αυτοί οι υπεράριθμοι δημόσιοι υπάλληλοι, που χαράμισαν την ζωή και τα όνειρά τους για να κοροϊδεύουν το σύστημα και τον εαυτό τους χωρίς να παράξουν το παραμικρό εκτός από πρόσκαιρη ευημερία, τους λυπάμαι... Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους επαγγελματίες πολιτικούς μας και τους εργοδότες τους, μεγαλοεπιχειρηματίες πετρελαιάδες, χαλυβουργάδες, φαρμακέμπορες, τσιμεντάδες, σουπερμαρκετάδες, που από κοινού, όχι μόνο κρατούσαν δέσμιο τον ελληνικό λαό σε μονοπώλια αρμέγοντάς τον και πλουτίζοντας στις πλάτες του, αλλά ανέκοπταν και την ανάπτυξη του, πετώντάς του παντεσπάνι και θέαμα. Ξερνάω μες το στόμα μου.


Καλή δύναμη για τα επόμενα χρόνια και ψυχική υγεία.


19 Ιανουαρίου 2012

Διάλογος μεταξύ 2 30άρηδων στην Ελλάδα:

-Που 'σαι ρε μαλάκα? Τι νέα?

-Τα ίδια ρε φίλε...σκατά. Εσύ?

-Κι εγώ, γάμησέ τα... Δεν κινείται τίποτα!

-Μαλάκα τι θα γίνει? Που πάει η κατάσταση?

-Τι να σου πω ρε φίλε... Εδώ δεν ξέρουν οι ίδιοι που το πάνε... Ό,τι κάτσει... δεν θα πεθάνουμε κιόλας...

-Άστα μαν μου... πάλι καλά που έχουμε και μια δουλίτσα... 3 κι 60, 3 κ 60... δόξα τω θεώ να λέμε...

-Εκεί καταντήσαμε... να δουλεύουμε χωρίς αντίκρυσμα και να λέμε δόξα τω θεώ... Τέρμα οι λεζάντες...

-Που θα πάει ρε φίλε, 30 είμαστε, στην καλύτερη μας ηλικία...θα στίψουμε την πέτρα...

-Ναι ρε γαμώτο... Να σκίσω τα πτυχία μου... Ποιος να το περίμενε αυτό πριν 10 χρόνια...

-Έτσι όπως τα κάναμε να τα φάμε...

-Αnyway... ρε φίλε χάρηκα που τα είπαμε... Μην πέφτουμε, κάτι καλό θα γίνει..

-Ναι ρε boy... κι εγώ χάρηκα... Άντε, καλό κουράγιο...

-Επίσης, φιλάκια...

-Ciao

No comments:

Post a Comment