Friday 29 October 2010

Όχι άλλοι επαναστάτες του καναπέ!!


Ιδού σας παρουσιάζω το μανιφέστο της υποψηφιότητάς μου, στον ενοποιημένο Δήμο Βάρης, Βούλας και Βουλιαγμένης στις επερχόμενες εκλογές, με υποψήφιο Δήμαρχο, τον Γρηγόρη Κωνσταντέλλο. Είναι το κείμενο που τυπώθηκε σε λίγα μόνο φυλλάδια και μοιράστηκε χέρι χέρι σε γνωστούς αποκλειστικά, χωρίς να ρυπαίνει την πόλη...και εστάλη σε όλους τους φίλους του facebook ηλεκτρονικά. Αν αναρωτιέστε γιατί καταπιάστηκα με ένα τέτοιο σκοπό, η απάντηση είναι εύλογη. Δεν μπορούμε άλλο οι νέοι να είμαστε οι επαναστάτες του καναπέ:

"Η απόφαση μου της ενασχόλησης με τα κοινά, ήρθε ως φυσική απόρροια της αγανάκτησης που νιώθω για την σημερινή εικόνα της χώρας μας και της άδικης αντιμετώπισης που βιώνει η γενιά μας. Οι απαράδεκτες συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την δική μας ανοχή και υποστήριξη, μας καθιστούν όλους συμμέτοχους.

Στόχος μου στον νέο Δήμο, δεν είναι άλλος από την εξοικείωση με την τοπική αυτοδιοίκηση και την απόκτηση γόνιμης εμπειρίας στα κοινά. Αποστρέφομαι τις πολιτικές υποσχέσεις και δεσμεύσεις, αλλά κι οποιαδήποτε πρακτική συνυφασμένη με παλιές κακές συνήθειες.

Σε όλη μου τη ζωή ήμουν ρηξικέλευθος, ασυμβίβαστος και δίκαιος. Με αυτές τις αρχές θα επιχειρήσω να εμπλακώ στις υποθέσεις του νέου Δήμου. Αντίθετα, πρώτος θα αποσυρθώ εάν με λύπη μου διαπιστώσω, ότι η δράση μου δεν επαρκεί ώστε να παίξει ρόλο στην αλλαγή που με πάθος υποστηρίζω.

Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ακράδαντα ότι αυτός ο τόπος δεν είναι υπό κατεδάφιση, αλλά υπό κατασκευή εκ θεμελίων και χρέος όλων όσων νομίζουν ότι μπορούν να προσφέρουν ουσιαστικά, είναι η συμμετοχή σε αυτή την αναδόμηση.

Ο αρχηγός του Συνδυασμού μου «Βάρη, Βούλα, Βουλιαγμένη, Πόλεις για να ζεις», Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, κατάφερε να με εμπνεύσει και να με πείσει στην συσστράτευσή αυτή, των ευγενών και νέων δυνάμεων.

Αν συμφωνείς ότι πραγματικά μπορώ να συνεισφέρω, δώσε μου την ευκαιρία στις επερχόμενες εκλογές, να γνωρίσω εκ των έσω τα προβλήματα του Δήμου μας και να επηρεάσω στον βαθμό που μπορώ θετικά τις εξελίξεις, εκπροσωπώντας τη νέα γενιά και τις ανάγκες της."


ΥΓ: Όλες οι απαντήσεις εδώ:

No comments:

Post a Comment